Fulfillment nima?

Fulfillment Master of E-commerce

Фулфилмент — это процесс хранения, упаковки и отправки заказов, а также обработки возвратов и обменов. Эффективное и надежное исполнение вызывает восторг у клиентов. Вы отправляете свою продукцию в центры обработки заказов Fume, а мы собираем, упаковываем и отправляем покупателям вместо вас.

fulfillment nima va uning xususiyatlari qanday?

Fulfillment – bu xaridorga tovarlarni etkazib berishni tashkil etishning maxsus modeli bo’lib, unda u autsorsing asosida amalga oshiriladi. Ya’ni, onlayn-do’konning butun logistikasi uchinchi tomon operatori tomonidan boshqariladi. U o’z vaqtida yetkazib berish va logistika bilan bog’liq barcha masalalarni hal qiladi.

Bu juda qulay va samarali, chunki do’kon o’z logistika va yetkazib berish xizmatini tashkil qilishi shart emas. Bunday tizimni joriy etishning foydasi, onlayn-do’kon xodimlarining funktsiyalarini qisqartirishda ham namoyon bo’ladi. Ular allaqachon buyurtmalarni qayta ishlash, etkazib beruvchilarni qidirish, tovarlarni qabul qilish, saqlash va markalash, shuningdek, katalogni zamonaviy yangilash bo’yicha juda ko’p operatsiyalarni amalga oshirmoqda.

Ishning bir qismini ixtisoslashtirilgan Fulfillment markaziga topshirish orqali kompaniya logistikani sifat jihatidan yaxshilash, xatolarni bartaraf etish va uning samaradorligini oshirish imkoniyatiga ega bo’ladi. Bu sizga ombor zaxiralarini to’ldirishni yaxshiroq tashkil qilish va tovarlarni yakuniy iste’molchiga etkazib berishni tashkil etish imkonini beradi. Har yili
fulfillment- logistikasi onlayn chakana sotuvchilar tomonidan ishlatiladigan tobora ommabop va samarali xizmatga aylanib bormoqda.

Operatorlarning ish sxemasi

Zamonaviy fulfillment markazida standart ish sxemasi mavjud emas, chunki har bir mijoz uchun individual hamkorlik modeli tanlanadi. Bu tomonlarning har birining manfaatlari va istaklarini inobatga olgan holda, har bir onlayn-do’kon bilan o’zaro munosabatlar xususiyatlarini moslashuvchan tarzda aniqlash imkonini beradi. Shu bilan birga, eng ko’p ishlatiladigan asosiy sxemalarni aniqlash mumkin.

  1. Onlayn do’konda o’z logistika xizmati mavjud bo’lib, u tovarlarni operator omboriga etkazib berish bilan shug’ullanadi. Shu bilan birga, tovarlarni ham alohida, ham partiyalar shaklida olib kirish mumkin. Odatda, mahsulotlar buyurtma qabul qilinmaguncha va to’langunga qadar omborda saqlanadi. Keyinchalik, operator yig’ish va etkazib berishni amalga oshiradi.
  2. Operator buyurtmani ombordan oladi, so’ngra saqlash, yig’ish va qadoqlash xizmatlarini o’z zimmasiga olib, mijozga etkazib beradi.
  3. Fulfillment kompaniyasi mutaxassislari onlayn-do’kon omborini chetlab o’tib, to’g’ridan-to’g’ri ishlab chiqaruvchi yoki etkazib beruvchidan tovarlarni tashishni tashkil qiladi. Bu etkazib berishni tezlashtiradi, chunki u ta’minot zanjirini soddalashtiradi.
  4. Shartnoma shartlariga ko’ra, tovarlar operatorning omboriga ham, do’konga ham qaytarilishi mumkin bo’lgan qayta ishlash.
  5. Buyurtmani IM dan xaridorga tashishni to’liq nazorat qiluvchi operatorning kurerlik xizmati tomonidan etkazib berish.

Onlayn do’konlar va fulfillment markazlari o’rtasida foydali o’zaro munosabatlarning ko’plab sxemalari mavjud bo’lib, ular tomonlar uchun shartnomaning maqbul shartlarini shakllantirishga imkon beradi.

Fulfilment operatorlari yana nima qila oladi?

Bugungi kunda eng ko’p talab qilinadigan fulfillment to’liq siklni bajarish operatorlari, chunki ular juda ko’p mas’uliyatni o’z zimmalariga oladilar. Bu onlayn-do’konga xarajatlarni kamaytirish va biznes jarayonlarini iloji boricha optimallashtirish imkonini beradi.

Hatto eng yirik marketpleyslar bilan hamkorlik qilish ham, buning yordamida o’z veb-saytingiz va SEO-ga pul sarflashning hojati yo’q, har qanday onlayn-do’kon qo’shimcha imtiyozlarga muhtoj. Bu o’zingizni raqobatchilardan ajratib olish va xaridorlarning ishonchini qozonishning yagona yo’li, shuning uchun fulfillment operatorlari bilan hamkorlik shubhasiz afzalliklar beradi.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Категории